§ 5. - Sposób składania wniosków o wpis albo o zamianę wpisu do rejestru agentów ubezpieczeniowych oraz wykaz dokumentów dołączanych do takich wniosków.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2005.125.1052

Akt utracił moc
Wersja od: 8 lipca 2005 r.
§  5.
Do wniosku o wpis dołącza się następujące dokumenty:
1)
oświadczenie zakładu ubezpieczeń stwierdzające, że wniosek o wpis dotyczący agenta ubezpieczeniowego został sporządzony na podstawie dokumentów wymienionych w § 4 pkt 1;
2)
oświadczenie zakładu ubezpieczeń stwierdzające, że osoba fizyczna wykonująca czynności agencyjne spełnia warunki określone w art. 9 ust. 1 ustawy i że wniosek o wpis został sporządzony na podstawie dokumentów wymienionych w § 4 pkt 2;
3)
oświadczenie zakładu ubezpieczeń stwierdzające, że w przypadku agenta ubezpieczeniowego zastosowano szczególne zasady w zakresie spełniania przez osoby fizyczne warunku, o którym mowa w art. 9 ust. 1 pkt 5 ustawy;
4)
oświadczenie zakładu ubezpieczeń stwierdzające, że osoby wymienione w art. 9 ust. 1a ustawy spełniają warunki określone w art. 9 ust. 1 ustawy i że wniosek o wpis został sporządzony na podstawie dokumentów wymienionych w § 4 pkt 2.