§ 3. - Sposób przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1999.79.894

Akt utracił moc
Wersja od: 1 stycznia 2006 r.
§  3.
1.
W celu przeprowadzenia w danym roku postępowania kwalifikacyjnego Szef Służby Cywilnej powołuje zespół sprawdzający, do którego zadań należy:
1)
przeprowadzenie postępowania kwalifikacyjnego,
2)
ustalenie wyników postępowania kwalifikacyjnego, o których mowa w art. 31 ust. 4 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 1999 r. Nr 49, poz. 483 i Nr 70, poz. 778), zwanej dalej "ustawą",
3)
przyznanie punktów dodatkowych, o których mowa w art. 31 ust. 5 ustawy,
4)
ustalenie ostatecznych wyników postępowania kwalifikacyjnego, o których mowa w art. 31 ust. 6 ustawy,
5)
uszeregowanie ostatecznych wyników postępowania kwalifikacyjnego, o którym mowa w art. 31 ust. 7 ustawy.
2. 3
Szef Służby Cywilnej wyznacza przewodniczącego zespołu sprawdzającego, a na jego wniosek - może również wyznaczyć wiceprzewodniczącego zespołu sprawdzającego.
2a. 4
Przewodniczący zespołu sprawdzającego organizuje prace zespołu.
3.
Osoby biorące udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania kwalifikacyjnego nie mogą przystąpić do tego postępowania.
3 § 3 ust. 2 zmieniony przez § 1 pkt 3 rozporządzenia z dnia 27 grudnia 2005 r. (Dz.U.05.266.2230) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 stycznia 2006 r.
4 § 3 ust. 2a dodany przez § 1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 26 maja 2003 r. (Dz.U.03.96.875) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 29 maja 2003 r.