§ 3. - Sposób prowadzenia w programach radiowych i telewizyjnych działalności reklamowej i telesprzedaży.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2014.204 t.j.
Akt obowiązujący
Wersja od: 14 lutego 2014 r.
§ 3.
1.
Reklama i telesprzedaż powinny być wyodrębnione od innych części programu i oznaczone w sposób wizualny, dźwiękowy lub przestrzenny na początku i na końcu bloku.
2.
Oznaczenie reklamy, z wyłączeniem autopromocji, powinno zawierać słowo "reklama" lub "ogłoszenie płatne".
3.
Oznaczenie autopromocji powinno zawierać słowo "autopromocja", chyba że autopromocja nadawana jest łącznie z innymi reklamami w bloku oznaczonym zgodnie z ust. 1 i 2.
4.
Oznaczenie telesprzedaży powinno zawierać słowo "telesprzedaż", chyba że telesprzedaż nadawana jest łącznie z reklamami w bloku oznaczonym zgodnie z ust. 1 i 2.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .