§ 6. - Sposób prowadzenia rejestru uczelni niepublicznych i związków uczelni niepublicznych.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2007.52.348
Akt utracił moc Wersja od: 23 marca 2007 r.
§ 6.
1.
Zmiana wpisu w rejestrze polega na umieszczeniu nowych wpisów albo umieszczeniu nowego wpisu z oznaczeniem dotychczasowego wpisu jako nieaktualnego.2.
Zmiany dokonuje się na wniosek albo z urzędu.3.
Wniosek o dokonanie zmiany w rejestrze powinien zawierać określenie podmiotu, którego zmiana dotyczy, oraz dane potrzebne do wypełnienia rubryk, których dotyczy ta zmiana.4.
Do wniosku dołącza się dokumenty mające stanowić podstawę wpisu, a w szczególności:1)
odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub z innego właściwego rejestru dla założyciela będącego osobą prawną albo kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu stwierdzającego tożsamość dla założyciela będącego osobą fizyczną;2)
zaświadczenie (lub kopię) o wpisie do rejestru podmiotów gospodarki narodowej i nadanym numerze identyfikacyjnym REGON;3)
uchwały (lub kopie) właściwego organu założyciela będącego osobą prawną o postawieniu uczelni w stan likwidacji, powołaniu lub odwołaniu organu jednoosobowego uczelni albo inne rozstrzygnięcia lub dokumenty stanowiące podstawę do dokonania wpisu albo zmiany wpisu;4)
rozstrzygnięcia założyciela będącego osobą fizyczną w sprawie postawienia uczelni w stan likwidacji, powołania lub odwołania organu jednoosobowego uczelni albo inne rozstrzygnięcia lub dokumenty stanowiące podstawę do dokonania wpisu albo zmiany wpisu;5)
kopie wyroków albo postanowień właściwego sądu dotyczące uczelni niepublicznej albo związku uczelni niepublicznych.