§ 4. - Sposób prowadzenia rejestru uczelni niepublicznych i związków uczelni niepublicznych.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2007.52.348
Akt utracił moc
Wersja od: 23 marca 2007 r.
§ 4.
1.
Wniosek o dokonanie wpisu w rejestrze składa się w formie pisemnej w jednym egzemplarzu.
2.
We wniosku określa się wnioskodawcę oraz nazwę, siedzibę i adres podmiotu, którego wpis dotyczy.
3.
Do wniosku dołącza się akt założycielski oraz statut uczelni niepublicznej albo związku tych uczelni.
4.
Na podstawie danych zawartych we wniosku wypełnia się rubryki czwartą, piątą i siódmą, natomiast rubryki pierwszą, drugą, trzecią, szóstą, ósmą i dziewiątą wypełnia się na podstawie danych znanych ministrowi właściwemu do spraw szkolnictwa wyższego z urzędu.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .