§ 2. - Sposób prowadzenia rejestru instytucji kultury.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1992.20.80

Akt utracił moc
Wersja od: 9 marca 1992 r.
§  2.
1.
Księga rejestrowa składa się z czterech działów:
1)
działu pierwszego - Oznaczenie instytucji kultury, do którego wpisuje się w odrębnych rubrykach:
a)
numer kolejny wpisu,
b)
pełną i skróconą nazwę instytucji kultury oraz oznaczenie jej siedziby,
c)
przedmiot działalności instytucji kultury,
d)
oznaczenie organizatora i aktu o utworzeniu instytucji kultury,
e)
cyfrowy identyfikator instytucji kultury nadany w systemie informacji statystycznej oraz uwagi;
2)
działu drugiego - Organizacja instytucji kultury, do którego wpisuje się w odrębnych rubrykach:
a)
numer kolejny wpisu,
b)
wzmiankę o złożeniu do rejestru statutu instytucji kultury,
c)
imię i nazwisko dyrektora instytucji kultury oraz imiona i nazwiska jego zastępców,
d)
imiona i nazwiska pełnomocników instytucji kultury uprawnionych do dokonywania czynności prawnych w imieniu instytucji oraz zakres ich upoważnień,
e)
nazwy oraz określenie siedziby zakładów i innych wyodrębnionych jednostek organizacyjnych instytucji kultury, które sporządzają bilans, i ich cyfrowe identyfikatory nadane w systemie informacji statystycznej,
f)
uwagi;
3)
działu trzeciego - Mienie instytucji kultury, do którego wpisuje się w odrębnych rubrykach:
a)
numer kolejny wpisu,
b)
wyposażenie materiałowo-techniczne i środki finansowe instytucji kultury,
c)
wzmiankę o złożeniu do rejestru bilansu instytucji kultury za ostatni rok,
d)
wzmiankę o obciążeniu środków trwałych instytucji kultury ograniczonymi prawami rzeczowymi,
e)
uwagi;
4)
działu czwartego - Połączenie, podział i likwidacja instytucji kultury, do którego wpisuje się w odrębnych rubrykach:
a)
numer kolejny wpisu,
b)
wzmianki dotyczące połączenia, podziału lub likwidacji instytucji kultury,
c)
imię i nazwisko likwidatora,
d)
uwagi.
2.
Wpisowi podlegają również zmiany i uzupełnienia danych wymienionych w ust. 1 pkt 1 lit. b)-d), pkt 2 lit. c)-e) i pkt 3 lit. d).