§ 6. - Sposób prowadzenia przez publiczne szkoły i placówki artystyczne dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2016.1375

Akt utracił moc
Wersja od: 31 sierpnia 2016 r.
§  6.
1.
Do czasu ukończenia szkoły przez uczniów arkusze ocen przechowuje się oddzielnie dla każdej klasy wraz ze spisem uczniów.
2.
Szkoła zakłada księgi arkuszy ocen.
3.
Księga arkuszy ocen zawiera ułożone w porządku alfabetycznym wykazy uczniów wszystkich klas, którzy w danym roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę, oraz ich arkusze ocen. Na pierwszej stronie księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację: "Księga arkuszy ocen uczniów, którzy w roku szkolnym ......................... ukończyli lub opuścili szkołę".
4.
Na końcu księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację:

"Księga zawiera:

1) ............................... arkuszy ocen uczniów,

(podać liczbę)

którzy ukończyli szkołę;

2) ............................... arkuszy ocen uczniów,

(podać liczbę)

którzy z różnych przyczyn opuścili szkołę.".

Adnotację na końcu księgi arkuszy ocen opatruje się pieczęcią szkoły oraz pieczątką i podpisem dyrektora szkoły.