§ 5. - Sposób prowadzenia przez publiczne szkoły i placówki artystyczne dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzaje tej dokumentacji.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2011.187.1118

Akt utracił moc
Wersja od: 8 września 2011 r.
§  5.
1.
Szkoły realizujące zgodnie z planem nauczania zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze oraz szkoły i placówki zatrudniające pedagoga lub psychologa szkolnego, lub wychowawcę świetlicy prowadzą dzienniki zajęć.
2.
W dzienniku zajęć prowadzący zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze wpisuje:
1)
tygodniowy plan zajęć;
2)
wykaz uczniów i ich obecność na zajęciach;
3)
indywidualny program pracy z uczniem;
4)
tematy przeprowadzonych zajęć;
5)
ocenę postępów ucznia;
6)
wnioski do dalszej pracy.
3.
W dzienniku zajęć pedagog lub psycholog szkolny wpisuje:
1)
tygodniowy plan zajęć;
2)
wykaz uczniów zakwalifikowanych do różnych form pomocy;
3)
informację o kontaktach z osobami i instytucjami, z którymi pedagog lub psycholog szkolny współdziała przy wykonywaniu swoich zadań;
4)
wnioski do dalszej pracy.
4.
W dzienniku zajęć świetlicy wychowawca świetlicy wpisuje:
1)
plan pracy świetlicy na dany rok szkolny;
2)
imiona i nazwiska uczniów korzystających ze świetlicy oraz klasę, do której uczęszczają;
3)
tematy przeprowadzonych zajęć;
4)
obecność uczniów na poszczególnych godzinach zajęć.
5.
W przypadku ucznia zakwalifikowanego do indywidualnego nauczania szkoła prowadzi odpowiednio dziennik indywidualnego nauczania.
6.
Szkoła lub placówka gromadzi, w indywidualnej teczce, dla każdego ucznia lub wychowanka objętego pomocą psychologiczno-pedagogiczną dokumentację badań i czynności uzupełniających prowadzonych w szczególności przez pedagoga lub psychologa szkolnego, lub lekarza.