§ 15. - Sposób prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2024.50 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 15 stycznia 2024 r.
§  15. 
1. 
Szkoła zakłada księgi arkuszy ocen.
2. 
Księga arkuszy ocen zawiera wykazy uczniów, a w przypadku szkoły dla dorosłych, branżowej szkoły II stopnia i szkoły policealnej - wykazy słuchaczy, wszystkich oddziałów, którzy w danym roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę, oraz ich arkusze ocen. Na pierwszej stronie księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację odpowiednio:
1)
"Księga arkuszy ocen uczniów, którzy w .......... roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę";
2)
"Księga arkuszy ocen słuchaczy, którzy w .......... roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę".
3. 
Do wykazu, o którym mowa w ust. 2, wpisuje się w porządku alfabetycznym nazwiska i imiona odpowiednio uczniów albo słuchaczy, którzy w danym roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę.
4. 
Na końcu księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację odpowiednio:
1)
"Księga zawiera:

1) ......................... arkuszy ocen uczniów, którzy ukończyli szkołę;

(podać liczbę)

2) ......................... arkuszy ocen uczniów, którzy z różnych przyczyn opuścili szkołę.";

(podać liczbę)

2)
"Księga zawiera:

1) ......................... arkuszy ocen słuchaczy, którzy ukończyli szkołę;

(podać liczbę)

2) ......................... arkuszy ocen słuchaczy, którzy z różnych przyczyn opuścili szkołę.".

(podać liczbę)

5. 
Adnotację, o której mowa w ust. 4, opatruje się pieczęcią szkoły oraz pieczątką i podpisem dyrektora szkoły.