§ 16. - Sposób prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzaje tej dokumentacji.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2014.1170

Akt obowiązujący
Wersja od: 1 września 2020 r.
§  16. 
1. 
Szkoła zakłada księgi arkuszy ocen.
2. 
Księga arkuszy ocen zawiera ułożone w porządku alfabetycznym wykazy uczniów, a w przypadku szkoły dla dorosłych - wykazy słuchaczy, wszystkich oddziałów, którzy w danym roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę, oraz ich arkusze ocen. Na pierwszej stronie księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację: "Księga arkuszy ocen uczniów albo słuchaczy, którzy w ............ roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę".
3. 
Na końcu księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację:

"Księga zawiera:

1)
........................ arkuszy ocen uczniów albo słuchaczy,

(podać liczbę)

którzy ukończyli szkołę;

2)
........................ arkuszy ocen uczniów albo słuchaczy,

(podać liczbę)

którzy z różnych przyczyn opuścili szkołę.".

Adnotację na końcu księgi arkuszy ocen opatruje się pieczęcią szkoły oraz pieczątką i podpisem dyrektora szkoły.