§ 14. - Sposób prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzaje tej dokumentacji.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2014.1170

Akt obowiązujący
Wersja od: 1 września 2020 r.
§  14. 
1.  23
 Szkoła, która organizuje zespołowe lub indywidualne zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze dla młodzieży z upośledzeniem umysłowym w stopniu głębokim, prowadzi odpowiednio dziennik zajęć rewalidacyjno - wychowawczych dla każdego zespołu albo dziennik indywidualnych zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla każdego uczestnika zajęć, w których dokumentuje się przebieg zajęć w danym roku szkolnym.
2. 
Do dzienników, o których mowa w ust. 1, wpisuje się w porządku alfabetycznym nazwiska i imiona uczestników zajęć, daty i miejsca ich urodzenia, adresy zamieszkania uczestników zajęć, nazwiska i imiona rodziców oraz adresy ich zamieszkania, jeżeli są różne od adresu zamieszkania uczestnika zajęć, adresy poczty elektronicznej rodziców i numery ich telefonów, jeżeli je posiadają, oraz odnotowuje się obecność uczestników zajęć na zajęciach, indywidualny program zajęć, a także opis przebiegu zajęć z każdym uczestnikiem zajęć.
3.  24
 Dla uczniów objętych indywidualnym nauczaniem szkoła prowadzi odrębnie dla każdego ucznia dziennik indywidualnego nauczania.
23 § 14 ust. 1 zmieniony przez § 1 pkt 12 lit. a rozporządzenia z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U.2019.1788) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 20 września 2019 r.
24 § 14 ust. 3 zmieniony przez § 1 pkt 12 lit. b rozporządzenia z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U.2019.1788) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 20 września 2019 r.