§ 3. - Sposób prowadzenia przez administratora bezpieczeństwa informacji rejestru zbiorów danych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2015.719

Akt utracił moc
Wersja od: 25 maja 2015 r.
§  3.
1.
W rejestrze znajdują się następujące informacje dotyczące każdego zbioru danych:
1)
nazwa zbioru danych;
2)
oznaczenie administratora danych i adres jego siedziby lub miejsca zamieszkania oraz numer identyfikacyjny rejestru podmiotów gospodarki narodowej, jeżeli został mu nadany;
3)
oznaczenie przedstawiciela administratora danych, o którym mowa w art. 31a ustawy, i adres jego siedziby lub miejsca zamieszkania - w przypadku wyznaczenia takiego podmiotu;
4)
oznaczenie podmiotu, któremu powierzono przetwarzanie danych ze zbioru na podstawie art. 31 ustawy, i adres jego siedziby lub miejsca zamieszkania - w przypadku powierzenia przetwarzania danych temu podmiotowi;
5)
podstawa prawna upoważniająca do prowadzenia zbioru danych;
6)
cel przetwarzania danych w zbiorze;
7)
opis kategorii osób, których dane są przetwarzane w zbiorze;
8)
zakres danych przetwarzanych w zbiorze;
9)
sposób zbierania danych do zbioru, w szczególności informacja, czy dane do zbioru są zbierane od osób, których dotyczą, czy z innych źródeł niż osoba, której dane dotyczą;
10)
sposób udostępniania danych ze zbioru, w szczególności informacja, czy dane ze zbioru są udostępniane innym podmiotom niż upoważnione na podstawie przepisów prawa;
11)
oznaczenie odbiorcy danych lub kategorii odbiorców, którym dane mogą być przekazywane;
12)
informacja dotycząca ewentualnego przekazywania danych do państwa trzeciego.
2.
W rejestrze podaje się datę wpisu każdego zbioru danych do rejestru, a także datę ostatniej aktualizacji informacji dotyczących każdego zbioru danych.
3.
W przypadku wykreślenia zbioru danych z rejestru w rejestrze pozostawia się nazwę zbioru danych, datę wpisania zbioru danych oraz datę ostatniej aktualizacji informacji dotyczących tego zbioru wraz z adnotacją, że jest to data wykreślenia zbioru z rejestru.
4.
Informacje, o których mowa w ust. 1, są udostępniane w rejestrze do przeglądania w powszechnie zrozumiałej formie, według kolejności określonej w ust. 1.