§ 6. - [Weryfikacja projektów planów finansowych] - Sposób prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2019.1718 t.j.
Akt obowiązujący Wersja od: 9 września 2019 r.
§ 6. [Weryfikacja projektów planów finansowych]
1.
Dysponenci części budżetowych weryfikują otrzymane projekty planów finansowych pod względem ich zgodności z projektem ustawy budżetowej i w przypadku stwierdzenia różnic wprowadzają w nich odpowiednie zmiany, informując o ich dokonaniu kierowników podległych państwowych jednostek budżetowych zgodnie ze strukturą dysponenta części budżetowej w terminach przez nich ustalonych. Dysponenci części budżetowych przekazują Ministrowi Finansów zweryfikowane projekty planów finansowych w Informatycznym Systemie Obsługi Budżetu Państwa nie później niż do dnia 15 grudnia roku poprzedzającego rok budżetowy.2.
Zarządy jednostek samorządu terytorialnego weryfikują otrzymane projekty planów finansowych pod względem ich zgodności z projektem uchwały budżetowej i w przypadku stwierdzenia różnic wprowadzają w nich odpowiednie zmiany, informując o ich dokonaniu kierowników samorządowych jednostek budżetowych, w terminie 7 dni od dnia otrzymania projektu planu finansowego, nie później jednak niż do dnia 27 grudnia roku poprzedzającego rok budżetowy.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (5)
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (5)
- Czy urząd gminy ma prawo żądać od dyrektora potwierdzenia, że nie będzie domagał się dodatkowych środków?
- W jaki sposób dyrektor szkoły prowadzonej przez jednostkę samorządu terytorialnego może określić wysokość środków finansowych, przeznaczonych na nagrody dla pracowników administracji i obsługi?
- Czy dyrektor szkoły może nie podpisać nowego projektu budżetowego szkoły wiedząc, że jego realizacja jest niemożliwa?