§ 4a. - Sposób prowadzenia działalności reklamowej i telesprzedaży w programach radiowych i telewizyjnych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2004.148.1565

Akt utracił moc
Wersja od: 14 czerwca 2010 r.
§  4a. 1
 
1.
Poziom głośności emitowanych reklam i telesprzedaży nie powinien przekraczać poziomu głośności audycji je poprzedzających.
2.
W celu spełnienia warunków, o których mowa w ust. 1, nadawca zobowiązany jest do porównania poziomu głośności audycji nadawanych w okresie 20 sekund przed rozpoczęciem emisji reklam i telesprzedaży z poziomem głośności poszczególnych emitowanych reklam i telesprzedaży.
3.
Pomiaru, o którym mowa w ust. 2, dokonuje się w warunkach pomiarowych adekwatnych do warunków odbioru emitowanej audycji metodami określonymi w załączniku do rozporządzenia.
4.
Pomiar głośności powinien być dokonywany z parametrami dźwięku i w warunkach technicznych odpowiadających odbiorowi audycji przez odbiorcę końcowego.
1 § 4a dodany przez art. 1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 15 grudnia 2009 r. (Dz.U.10.3.20) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 14 czerwca 2010 r.