§ 6. - Sposób oraz zakres archiwizacji danych związanych z urządzanymi grami hazardowymi przez sieć Internet.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2017.1018

Akt obowiązujący
Wersja od: 25 maja 2017 r.
§  6. 
Archiwizacji w zakresie gier hazardowych innych niż określone w § 5 podlegają:
1)
dane pozwalające na ustalenie przebiegu i wyniku gier hazardowych, obejmujące:
a)
katalog organizowanych przez podmiot gier,
b)
liczbę przeprowadzonych gier,
c)
stawki w poszczególnych grach,
d)
liczbę wygranych,
e)
liczbę przegranych,
f)
przebieg poszczególnych gier, w tym działania wykonane przez uczestników gier w ramach poszczególnych gier,
g)
działania wykonane przez uczestników gier na kontach służących do rozpoczęcia i prowadzenia gier urządzanych przez sieć Internet, utworzonych na urządzeniu archiwizującym dane dotyczące gier urządzanych przez sieć Internet, zwanych dalej "kontami gier",
h)
operacje dotyczące gier zrealizowane przez uczestników tych gier, a także wszelkie dane związane z saldem na kontach gier, w szczególności wartość wpłat, wartość wygranych uczestnika gier oraz kwot zwróconych na konto gry;
2)
dane pozwalające na ustalenie przeprowadzonych transakcji związanych z grą, dotyczące przepływów finansowych wynikających z działań wykonanych przez uczestnika gry w ramach poszczególnych gier, obejmujące:
a)
wpływy z tytułu wpłaty uczestnika gry,
b)
kwoty wypłacone przez podmiot uczestnikowi gry wraz z tytułem wypłaty,
c)
numer rachunku płatniczego uczestnika gry służącego do rozliczeń z podmiotem urządzającym gry hazardowe,
d)
numer rachunku płatniczego podmiotu urządzającego gry hazardowe służącego do rozliczeń z uczestnikiem gry;
3)
dane niezbędne do identyfikacji uczestnika gry, obejmujące:
a)
imię (imiona) i nazwisko,
b)
adres zamieszkania oraz adres poczty elektronicznej,
c)
identyfikator pozwalający na dostęp do konta gry (login),
d)
pseudonim - nazwę uczestnika gry, jeżeli jest inna niż login,
e)
dane teleinformatyczne o połączeniu uczestnika gry ze stroną podmiotu urządzającego gry hazardowe,
f)
profile uczestników gry aktywowane w chwili założenia konta gry i zawierające historię gier danego uczestnika i ich przebieg;
4)
dane związane z funkcjonowaniem urządzeń archiwizujących oraz ich oprogramowania, obejmujące:
a)
modyfikacje urządzeń archiwizujących lub oprogramowania oraz inne czynności techniczne w toku ich eksploatacji, w tym zmiany ustawień urządzenia archiwizującego lub oprogramowania, w szczególności ustawień zegara czasu rzeczywistego,
b)
kontrole przeprowadzane z inicjatywy podmiotu urządzającego gry, w szczególności zakres, wyniki i osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie tych kontroli,
c)
dodanie, usunięcie lub modyfikację danych lub próby dokonania tych działań,
d)
błędy oraz inne sytuacje awaryjne, zaistniałe w trakcie pracy urządzenia archiwizującego i oprogramowania, w szczególności błędy wykryte podczas weryfikacji, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 3, oraz podjęte działania naprawcze,
e)
udostępnianie zarchiwizowanych danych, w szczególności informacje o osobach, którym dane udostępniono, oraz o podstawie prawnej udostępnienia danych.