§ 8. - Sposób i tryb przeprowadzania kontroli działalności funduszy emerytalnych, towarzystw emerytalnych, depozytariuszy oraz osób trzecich, którym fundusz lub towarzystwo powierzyło wykonywanie niektórych czynności.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2004.46.440

Akt utracił moc
Wersja od: 22 marca 2004 r.
§  8.
1.
Ustaleń kontroli dokonuje się na podstawie dowodów.
2.
Do dowodów zalicza się:
1)
dokumenty;
2)
dane i informacje umieszczone w systemach informatycznych podmiotu kontrolowanego;
3)
informacje udzielone przez osoby, o których mowa w art. 204a ust. 3 pkt 3 ustawy;
4)
oświadczenia osób trzecich;
5)
wyniki oględzin;
6)
inne materiały, które mogą przyczynić się do stwierdzenia stanu faktycznego w zakresie objętym kontrolą.
3.
Informacje pisemne sporządzane przez podmiot kontrolowany na potrzeby przeprowadzanej kontroli powinny być podpisane przez osoby upoważnione do ich sporządzania. W przypadku odmowy podpisania kontrolujący sporządza stosowną adnotację.
4.
Zgodność z oryginałem odpisów, kserokopii i wyciągów z dokumentów potwierdza osoba upoważniona do reprezentowania podmiotu kontrolowanego.