§ 4. - Sposób i tryb postępowania z pracownikami wykonującymi zadania lub kompetencje podlegające przekazaniu jednostkom samorządu terytorialnego oraz sposób ustalania liczby etatów podlegających przekazaniu.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2005.213.1776

Akt utracił moc
Wersja od: 28 października 2005 r.
§  4.
1.
Wraz z imiennymi wykazami, o których mowa w art. 35 i 36 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zmianie niektórych ustaw w związku ze zmianami w podziale zadań i kompetencji administracji terenowej, zwanej dalej "ustawą", pracodawca przekazuje organowi przejmującemu zadania i kompetencje listy pracowników, którzy stają się odpowiednio pracownikami urzędu marszałkowskiego lub starostwa powiatowego.
2.
Na listach pracowników zamieszcza się następujące informacje o pracownikach:
1)
wiek;
2)
wykształcenie;
3)
staż pracy;
4)
status pracownika;
5)
składniki wynagrodzenia;
6)
dodatkowe uprawnienia;
7)
doświadczenie zawodowe na stanowisku obejmującym zadania podlegające przekazaniu.