Sposób i tryb postępowania w sprawach pracowników urzędów wojewódzkich wykonujących kontrolę legalności zatrudnienia, którzy stają się pracownikami Państwowej Inspekcji Pracy.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2007.149.1053

Akt obowiązujący
Wersja od: 17 sierpnia 2007 r.

ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI1)
z dnia 8 sierpnia 2007 r.
w sprawie sposobu i trybu postępowania w sprawach pracowników urzędów wojewódzkich wykonujących kontrolę legalności zatrudnienia, którzy stają się pracownikami Państwowej Inspekcji Pracy

Na podstawie art. 108 ust. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2007 r. o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz. U. Nr 89, poz. 589) zarządza się, co następuje:
Dyrektor generalny urzędu wojewódzkiego określi niezwłocznie po wejściu w życie rozporządzenia imienny wykaz pracowników wykonujących kontrolę legalności zatrudnienia.
1.
Wojewoda przekaże, w terminie 7 dni od dnia wejścia w życie rozporządzenia, Głównemu Inspektorowi Pracy imienny wykaz pracowników posiadających wyższe wykształcenie, wykonujących kontrolę legalności zatrudnienia, którzy stają się pracownikami Państwowej Inspekcji Pracy.
2.
W wykazie pracowników zamieszcza się następujące informacje o pracownikach:
1)
imię i nazwisko;
2)
wiek;
3)
wykształcenie;
4)
staż pracy, w tym staż w służbach kontroli legalności zatrudnienia;
5)
status pracownika;
6)
składniki wynagrodzenia;
7)
dodatkowe uprawnienia;
8)
doświadczenie zawodowe na stanowisku obejmującym zadania podlegające przekazaniu.
Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
______

1) Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji kieruje działem administracji rządowej - administracja publiczna, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 lipca 2006 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. Nr 131, poz. 919 oraz z 2007 r. Nr 38, poz. 245).