§ 2. - Sposób i tryb postępowania w sprawach pracowników urzędów wojewódzkich wykonujących kontrolę legalności zatrudnienia, którzy stają się pracownikami Państwowej Inspekcji Pracy.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2007.149.1053

Akt obowiązujący
Wersja od: 17 sierpnia 2007 r.
§  2.
1.
Wojewoda przekaże, w terminie 7 dni od dnia wejścia w życie rozporządzenia, Głównemu Inspektorowi Pracy imienny wykaz pracowników posiadających wyższe wykształcenie, wykonujących kontrolę legalności zatrudnienia, którzy stają się pracownikami Państwowej Inspekcji Pracy.
2.
W wykazie pracowników zamieszcza się następujące informacje o pracownikach:
1)
imię i nazwisko;
2)
wiek;
3)
wykształcenie;
4)
staż pracy, w tym staż w służbach kontroli legalności zatrudnienia;
5)
status pracownika;
6)
składniki wynagrodzenia;
7)
dodatkowe uprawnienia;
8)
doświadczenie zawodowe na stanowisku obejmującym zadania podlegające przekazaniu.