§ 7. - Sposób działania krajowego systemu monitorowania wypadków konsumenckich.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2004.104.1100

Akt obowiązujący
Wersja od: 1 maja 2004 r.
§  7.
1.
Powołanie administratora systemu następuje po przeprowadzeniu postępowania kwalifikacyjnego uwzględniającego ocenę kwalifikacji i doświadczenia zawodowego oraz rozmowę kwalifikacyjną.
2.
Postępowanie, o którym mowa w ust. 1, przeprowadza komisja kwalifikacyjna powołana przez ministra właściwego do spraw zdrowia, zwanego dalej "ministrem".
3.
Komisja kwalifikacyjna działa na podstawie uchwalonego przez siebie regulaminu, zatwierdzonego przez ministra.
4.
Po zakończeniu postępowania kwalifikacyjnego komisja kwalifikacyjna powiadamia osoby ubiegające się o stanowisko administratora systemu o wyniku postępowania, a w terminie nie dłuższym niż 14 dni przedstawia ministrowi propozycję kandydata albo kandydatów na stanowisko administratora systemu.
5.
Jeżeli komisja kwalifikacyjna nie wyłoni w drodze postępowania kandydata na stanowisko administratora systemu minister może powołać administratora systemu albo zlecić ponowne przeprowadzenie postępowania kwalifikacyjnego.
6.
Osobie ubiegającej się o stanowisko administratora systemu przysługuje odwołanie od wyników postępowania kwalifikacyjnego w terminie 7 dni od dnia powiadomienia o jego wyniku.
7.
Minister rozpatruje odwołanie w ciągu 7 dni od dnia jego otrzymania. W przypadku uznania zasadności odwołania minister może unieważnić przeprowadzone postępowanie kwalifikacyjne.