§ 7. - Sposób dokonywania przez funkcjonariuszy Straży Granicznej sprawdzenia lokalu.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2015.502

Akt obowiązujący
Wersja od: 9 kwietnia 2015 r.
§  7. 
1. 
Po dokonaniu sprawdzenia lokalu dowódca sporządza notatkę służbową.
2. 
Notatka, o której mowa w ust. 1, zawiera:
1)
numery i daty upoważnień uprawniających do dokonania sprawdzenia lokalu;
2)
adres lokalu podlegającego sprawdzeniu;
3)
stopnie, imiona i nazwiska funkcjonariuszy, którzy dokonali sprawdzenia lokalu;
4)
imię i nazwisko, datę urodzenia oraz obywatelstwo cudzoziemca, który wskazał lokal jako miejsce swojego pobytu;
5)
wskazanie osób, w których obecności dokonano sprawdzenia lokalu;
6)
datę oraz godzinę rozpoczęcia sprawdzania lokalu i jego zakończenia;
7)
fakty ustalone w toku sprawdzania lokalu;
8)
stanowiska, stopnie, imiona i nazwiska oraz podpisy funkcjonariuszy dokonujących sprawdzenia.
3. 
Wzór notatki służbowej jest określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia.