§ 11. - Spis wyborców przebywających na polskich statkach morskich.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2023.2026
Akt obowiązujący Wersja od: 26 września 2023 r.
§ 11.
1.
Kapitan statku prowadzi ewidencję wydanych zaświadczeń o prawie do głosowania, zwaną dalej "ewidencją".2.
Kapitan statku prowadzi ewidencję w postaci papierowej albo w systemie informatycznym zapewniającym bezpieczeństwo informacji i ochronę danych osobowych.3.
Ewidencja prowadzona w postaci papierowej jest przechowywana w miejscu niedostępnym dla osób nieuprawnionych.4.
Do ewidencji wpisuje się:1)
informację o wydaniu zaświadczenia o prawie do głosowania ze wskazaniem numeru zaświadczenia, daty jego wydania, imienia (imion) i nazwiska oraz numeru PESEL wyborcy;2)
imię (imiona) i nazwisko oraz numer PESEL osoby upoważnionej do odbioru zaświadczenia o prawie do głosowania - w przypadku wydania zaświadczenia o prawie do głosowania osobie upoważnionej;3)
w przypadku obywatela Unii Europejskiej niebędącego obywatelem polskim:a)
numer zaświadczenia,b)
datę jego wydania,c)
dane o obywatelstwie,d)
imię (imiona) i nazwisko,e)
numer PESEL, jeżeli został nadany.