§ 11. - Spis wyborców przebywających na polskich statkach morskich.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2023.2026

Akt obowiązujący
Wersja od: 26 września 2023 r.
§  11. 
1. 
Kapitan statku prowadzi ewidencję wydanych zaświadczeń o prawie do głosowania, zwaną dalej "ewidencją".
2. 
Kapitan statku prowadzi ewidencję w postaci papierowej albo w systemie informatycznym zapewniającym bezpieczeństwo informacji i ochronę danych osobowych.
3. 
Ewidencja prowadzona w postaci papierowej jest przechowywana w miejscu niedostępnym dla osób nieuprawnionych.
4. 
Do ewidencji wpisuje się:
1)
informację o wydaniu zaświadczenia o prawie do głosowania ze wskazaniem numeru zaświadczenia, daty jego wydania, imienia (imion) i nazwiska oraz numeru PESEL wyborcy;
2)
imię (imiona) i nazwisko oraz numer PESEL osoby upoważnionej do odbioru zaświadczenia o prawie do głosowania - w przypadku wydania zaświadczenia o prawie do głosowania osobie upoważnionej;
3)
w przypadku obywatela Unii Europejskiej niebędącego obywatelem polskim:
a)
numer zaświadczenia,
b)
datę jego wydania,
c)
dane o obywatelstwie,
d)
imię (imiona) i nazwisko,
e)
numer PESEL, jeżeli został nadany.