§ 3. - Składanie wniosku o wydanie licencji detektywa.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2016.99 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 21 stycznia 2016 r.
§  3.
1.
Osoba ubiegająca się o wydanie licencji detektywa do wniosku, o którym mowa w § 2 ust. 1, dołącza:
1)
dokumenty, o których mowa w art. 29 ust. 2 ustawy;
2)
dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów, o których mowa w art. 29 ust. 1 pkt 1-3 ustawy:
a)
kopie stron dowodu osobistego albo dokument stwierdzający posiadane obywatelstwo innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, zawierający imię, nazwisko, datę i miejsce urodzenia lub dokument potwierdzający przysługujące, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa Unii Europejskiej, prawo do podjęcia zatrudnienia lub wykonywania działalności gospodarczej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zawierający imię, nazwisko, datę i miejsce urodzenia,
b)
kopię świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadanie co najmniej średniego wykształcenia;
3)
dwie fotografie.
2.
Komendant wojewódzki Policji albo Komendant Stołeczny Policji, o którym mowa w § 2 ust. 1, sprawdza prawdziwość danych zawartych w dokumentach, o których mowa w ust. 1 pkt 2, odpowiednio z danymi zawartymi w dowodzie osobistym wnioskodawcy oraz świadectwie lub dyplomie potwierdzającym posiadanie co najmniej średniego wykształcenia.