§ 4. - Rodzaje, tryb wydawania, sposób posługiwania się i przechowywania dokumentów, które uniemożliwiają ustalenie danych identyfikujących pracownika operacyjnego oraz środków, którymi się posługuje przy wykonywaniu zadań służbowych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2002.123.1057

Akt utracił moc
Wersja od: 2 sierpnia 2002 r.
§  4. 
Pisemny wniosek o wydanie dokumentu powinien zawierać:
1)
nazwę jednostki organizacyjnej, w której dokument będzie wykorzystywany,
2)
uzasadnienie potrzeby posiadania dokumentu przy wykonywaniu czynności operacyjno-rozpoznawczych oraz określenie okoliczności, w jakich będzie wykorzystywany,
3)
aktualny wzór dokumentu,
4)
rzeczywiste i fikcyjne dane osobowe użytkownika, w zakresie niezbędnym do opracowania danego rodzaju dokumentu, obejmujące w szczególności:
a)
imię i nazwisko,
b)
datę i miejsce urodzenia,
c)
miejsce zamieszkania i zameldowania,
5)
inne informacje konieczne do opracowania treści dokumentu,
6)
potwierdzenie posiadania uprawnień lub kwalifikacji w przypadku występowania o wydanie dokumentu, o którym mowa w § 6,
7)
potwierdzenie wykonania badań technicznych środka transportu w przypadku występowania o wydanie dokumentu rejestracyjnego,
8)
kryptonim i numer rejestracyjny teczki obiektu specjalnego w przypadku występowania o wydanie dokumentu dotyczącego danego obiektu.