§ 5. - Roczny audyt zewnętrzny organizacji odzysku sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zakładu przetwarzania.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2016.2133

Akt utracił moc
Wersja od: 22 grudnia 2016 r.
§  5.
Audyt organizacji obejmuje następujący zakres:
1)
spełnienie przez organizację wymogów określonych przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, w tym dotyczących kapitału zakładowego, akcjonariuszy oraz wdrożenia systemu zarządzania środowiskowego;
2)
w przypadku prowadzenia przez organizację przedsięwzięć związanych ze zbieraniem, przetwarzaniem, recyklingiem i innymi niż recykling procesami odzysku oraz unieszkodliwianiem - dokumentację w zakresie gospodarki odpadami zawierającą w szczególności:
a)
zezwolenia, o których mowa w art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987), zwanej dalej "ustawą o odpadach",
b)
ilościową i jakościową ewidencję odpadów, zwaną dalej "ewidencją odpadów", o której mowa w art. 66 ust. 1 ustawy o odpadach;
3)
w zakresie zagospodarowanego zużytego sprzętu oraz odpadów powstałych ze zużytego sprzętu - zaświadczenia o zużytym sprzęcie, o których mowa w art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, w tym zgodność informacji zawartych w tych zaświadczeniach z informacjami zawartymi w sprawozdaniach, o których mowa w pkt 4, oraz w przypadku, o którym mowa w pkt 2 lit. b;
4)
w zakresie wprowadzonego do obrotu sprzętu oraz zagospodarowanego zużytego sprzętu oraz odpadów powstałych ze zużytego sprzętu - sprawozdania, o których mowa w art. 74 ust. 1 pkt 2, ust. 1a, ust. 2 pkt 3, ust. 6 i art. 74a ustawy o odpadach.