§ 1. - [Przedmiot regulacji] - Reklamacja usługi telekomunikacyjnej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2014.284

Akt obowiązujący
Wersja od: 7 marca 2014 r.
§  1. [Przedmiot regulacji]
Rozporządzenie określa:
1)
warunki, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej za:
a)
niedotrzymanie z winy przedsiębiorcy wyznaczonego terminu zawarcia umowy o świadczenie usługi powszechnej lub usługi przyłączenia do sieci w celu zapewnienia korzystania z usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu przez jednostki, o których mowa w art. 81 ust. 5 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne,
b)
niedotrzymanie z winy dostawcy usług określonego w umowie o świadczenie usług telekomunikacyjnych terminu rozpoczęcia świadczenia tych usług,
c)
niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi telekomunikacyjnej,
d)
nieprawidłowe obliczenie należności z tytułu świadczenia usługi telekomunikacyjnej

- zwana dalej "reklamacją";

2)
tryb postępowania reklamacyjnego.