§ 7. - Reklamacja usług telekomunikacyjnych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2001.115.1230

Akt utracił moc
Wersja od: 11 października 2001 r.
§  7.
1.
Jednostka organizacyjna operatora rozpatrująca reklamację, w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia:
1)
udziela odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej albo
2)
informuje pisemnie użytkownika o niemożności udzielenia odpowiedzi na reklamację w tym terminie, podając przyczynę zwłoki oraz przewidywany termin udzielenia odpowiedzi na reklamację; termin ten nie może przekroczyć 30 dni od dnia wniesienia reklamacji.
2.
Odpowiedź na reklamację powinna zawierać:
1)
nazwę jednostki organizacyjnej operatora,
2)
powołanie podstawy prawnej,
3)
rozstrzygnięcie o uwzględnieniu lub odmowie uwzględnienia reklamacji,
4)
pouczenie o prawie odwołania się oraz wskazanie jednostki odwoławczej,
5)
podpis upoważnionego pracownika reprezentującego operatora, z podaniem zajmowanego przez niego stanowiska.
3.
W przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji w całości lub części odpowiedź na reklamację powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.