§ 7. - Reklamacja usług telekomunikacyjnych.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2001.115.1230
Akt utracił moc Wersja od: 11 października 2001 r.
§ 7.
1.
Jednostka organizacyjna operatora rozpatrująca reklamację, w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia: 1)
udziela odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej albo 2)
informuje pisemnie użytkownika o niemożności udzielenia odpowiedzi na reklamację w tym terminie, podając przyczynę zwłoki oraz przewidywany termin udzielenia odpowiedzi na reklamację; termin ten nie może przekroczyć 30 dni od dnia wniesienia reklamacji.2.
Odpowiedź na reklamację powinna zawierać: 1)
nazwę jednostki organizacyjnej operatora, 2)
powołanie podstawy prawnej, 3)
rozstrzygnięcie o uwzględnieniu lub odmowie uwzględnienia reklamacji, 4)
pouczenie o prawie odwołania się oraz wskazanie jednostki odwoławczej, 5)
podpis upoważnionego pracownika reprezentującego operatora, z podaniem zajmowanego przez niego stanowiska.3.
W przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji w całości lub części odpowiedź na reklamację powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »