§ 3. - Reklamacja usług telekomunikacyjnych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2001.115.1230

Akt utracił moc
Wersja od: 11 października 2001 r.
§  3.
1.
Reklamacja w sprawie niewykonania lub nienależytego wykonania usługi telekomunikacyjnej powinna zawierać:
1)
imię i nazwisko albo nazwę lub firmę oraz adres użytkownika,
2)
przedmiot reklamacji,
3)
przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację,
4)
numer urządzenia końcowego użytkownika,
5)
podpis użytkownika - w przypadku reklamacji wniesionej w formie pisemnej lub ustnie do protokołu.
2.
W przypadkach, o których mowa w § 2 ust. 1, reklamacja powinna ponadto zawierać:
1)
zgłoszenie roszczenia o odszkodowanie,
2)
datę złożenia wniosku o zawarcie umowy - w przypadku reklamacji, o której mowa w § 2 ust. 1 pkt 1,
3)
datę zawarcia umowy i datę rozpoczęcia świadczenia usługi powszechnej - w przypadku reklamacji, o której mowa w § 2 ust. 1 pkt 2.
3.
Zgłoszenie w sprawach, o których mowa w § 2 ust. 1, które nie zawiera roszczenia o odszkodowanie, lecz prawo do odszkodowania nie budzi wątpliwości, uważa się za reklamację.