§ 2. - Reklamacja usług telekomunikacyjnych.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2001.115.1230
Akt utracił moc Wersja od: 11 października 2001 r.
§ 2.
1.
Reklamację wnosi się w przypadku występowania z roszczeniem o odszkodowanie w sprawie: 1)
niedotrzymania z winy operatora terminu zawarcia umowy o świadczenie usług powszechnych, 2)
niedotrzymania z winy operatora terminu rozpoczęcia świadczenia usług powszechnych, określonego w umowie zawartej z użytkownikiem, który nie posiada dostępu do usług powszechnych z tytułu innej umowy z operatorem, 3)
przerwy w świadczeniu usługi powszechnej płatnej okresowo, trwającej co najmniej dzień.2.
Reklamacja może zostać wniesiona w innych niż wymienione w ust. 1 przypadkach niewykonania lub nienależytego wykonania usługi telekomunikacyjnej.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »