§ 2. - Reklamacja usług telekomunikacyjnych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2001.115.1230

Akt utracił moc
Wersja od: 11 października 2001 r.
§  2.
1.
Reklamację wnosi się w przypadku występowania z roszczeniem o odszkodowanie w sprawie:
1)
niedotrzymania z winy operatora terminu zawarcia umowy o świadczenie usług powszechnych,
2)
niedotrzymania z winy operatora terminu rozpoczęcia świadczenia usług powszechnych, określonego w umowie zawartej z użytkownikiem, który nie posiada dostępu do usług powszechnych z tytułu innej umowy z operatorem,
3)
przerwy w świadczeniu usługi powszechnej płatnej okresowo, trwającej co najmniej dzień.
2.
Reklamacja może zostać wniesiona w innych niż wymienione w ust. 1 przypadkach niewykonania lub nienależytego wykonania usługi telekomunikacyjnej.