§ 7. - Reklama produktów leczniczych.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2002.230.1936
Akt utracił moc Wersja od: 24 grudnia 2002 r.
§ 7.
1.
Reklama produktu leczniczego kierowana do osób uprawnionych do wystawiania recept lub farmaceutów, z zastrzeżeniem ust. 2, zawiera w szczególności: 1)
nazwę produktu leczniczego i nazwę powszechnie stosowaną; 2)
skład jakościowy i ilościowy w odniesieniu do substancji czynnych oraz tych substancji pomocniczych, które mają istotne znaczenie dla właściwego stosowania produktu leczniczego; 3)
postać farmaceutyczną; 4)
wskazania terapeutyczne do stosowania; 5)
dawkowanie i sposób podawania; 6)
przeciwwskazania; 7)
specjalne ostrzeżenia i środki ostrożności dotyczące stosowania; 8)
działania niepożądane; 9)
wskazanie podmiotu odpowiedzialnego; 10)
numer pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i nazwę organu, który je wydał.2.
Jeżeli reklama, o której mowa w ust. 1, dotyczy produktu leczniczego weterynaryjnego, dopuszczonego do stosowania u zwierząt, których tkanki lub produkty mogą być przeznaczone do spożycia przez ludzi, zawiera ponadto wskazanie okresu karencji.3.
Reklamę, o której mowa w ust. 1, należy przedstawiać w taki sposób, aby nie docierała do osób, dla których nie jest przeznaczona.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »