§ 5. - Rejestracja statków morskich w urzędach morskich.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2004.102.1074

Akt obowiązujący
Wersja od: 1 maja 2004 r.
§  5.
Do zgłoszenia statku do rejestracji należy dołączyć dokumenty stwierdzające okoliczności podane w zgłoszeniu, a w szczególności:
1)
oryginał lub uwierzytelniony odpis dokumentu stwierdzającego nabycie własności lub współwłasności statku;
2)
dokument stwierdzający pełną nazwę i siedzibę osoby prawnej oraz wskazujący imiona i nazwiska osób upoważnionych do działania w imieniu tej osoby lub uwierzytelniony odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, o którym mowa w ustawie z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym - jeżeli właścicielem statku jest osoba prawna;
3)
oryginał lub uwierzytelniony odpis dokumentu uprawniającego armatora do żeglugi statkiem we własnym imieniu - jeżeli armator nie jest właścicielem statku;
4)
dowód wykreślenia statku z rejestru okrętowego - jeżeli statek był wpisany do tego rejestru lub zarejestrowany w innym urzędzie morskim;
5)
dowód wykreślenia statku z rejestru zagranicznego - jeżeli statek był wpisany do rejestru za granicą.