§ 13. - Rejestracja pojazdów Służby Ochrony Państwa, Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej i Krajowej Administracji Skarbowej wykorzystywanych przez Służbę Celno-Skarbową.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2017.447

Akt utracił moc
Wersja od: 27 kwietnia 2018 r.
§  13. 
Dane zamieszczone w kartach pojazdu, dowody rejestracyjne, zalegalizowane tablice (tablicę) oraz nalepki kontrolne, wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 września 2011 r. w sprawie rejestracji pojazdów Biura Ochrony Rządu, Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, kontroli skarbowej i Służby Celnej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1652) do pojazdów używanych przez kontrolę skarbową i Służbę Celną przed dniem wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, zachowują ważność do czasu ich zmiany lub wydania nowych, jednak nie dłużej niż przez okres 3 lat od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia.