§ 11. - Rejestracja pojazdów Służby Ochrony Państwa, Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej i Krajowej Administracji Skarbowej wykorzystywanych przez Służbę Celno-Skarbową.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2017.447

Akt utracił moc
Wersja od: 27 kwietnia 2018 r.
§  11. 
1. 
Dowody rejestracyjne, które zostały zniszczone lub zużyte, unieważnia się przez przekreślenie stron oraz odcięcie prawego dolnego rogu dokumentu w taki sposób, aby można było odczytać zapisy wcześniej naniesione na dokument. Unieważnione dowody rejestracyjne przechowuje się w teczkach indywidualnych pojazdów.
2. 
Zniszczone lub zużyte tablice rejestracyjne, znaki legalizacyjne i nalepki kontrolne podlegają komisyjnemu skasowaniu. Numery rejestracyjne skasowanych tablic rejestracyjnych zawierających wyróżnik służby wykorzystuje się ponownie. Numery rejestracyjne skasowanych tablic rejestracyjnych zawierających wyróżnik województwa i wyróżnik powiatu mogą być wykorzystane ponownie przez służbę, której zostały przyznane.
3. 
W przypadku utraty dowodu rejestracyjnego lub tablicy rejestracyjnej numer rejestracyjny pojazdu, dowód rejestracyjny i tablicę rejestracyjną unieważnia się.
4. 
O unieważnieniu numeru rejestracyjnego zawierającego wyróżnik województwa i wyróżnik powiatu właściwy organ albo jednostka organizacyjna, o których mowa w § 2, zawiadamia właściwego starostę.