§ 12. - Rejestracja bezrobotnych i poszukujących pracy.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2012.1299

Akt utracił moc
Wersja od: 26 listopada 2012 r.
§  12.
1.
Informację o utracie statusu poszukującego pracy przez osobę przyjeżdżającą do Rzeczypospolitej Polskiej w celu poszukiwania pracy, do której miały zastosowanie przepisy art. 69 rozporządzenia 1408/71 lub art. 64 rozporządzenia 883/2004, powiatowy urząd pracy przekazuje do właściwego wojewódzkiego urzędu pracy.
2.
Powiatowy urząd pracy przekazuje do właściwego wojewódzkiego urzędu pracy informację o okresach pobierania zasiłku i jego wysokości przez osobę przyjeżdżającą do Rzeczypospolitej Polskiej w celu poszukiwania pracy, do której miały zastosowanie przepisy art. 69 rozporządzenia 1408/71.
3.
Powiatowy urząd pracy przekazuje do właściwego wojewódzkiego urzędu pracy, niezwłocznie po zakończeniu wypłaty zasiłku lub na każdy wniosek wojewódzkiego urzędu pracy, informację o okresach pobierania zasiłku przez osobę bezrobotną, której przyznano zasiłek na podstawie art. 65 rozporządzenia 883/2004, wysokości tego zasiłku, datach poszczególnych wypłat, a także informację, czy w okresie posiadania prawa do zasiłku osoba bezrobotna pobierała stypendium, wraz ze wskazaniem okresu pobierania stypendium.