§ 3. - Rejestracja bezrobotnych i poszukujących pracy.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2004.262.2607

Akt utracił moc
Wersja od: 1 listopada 2005 r.
§  3. 
1. 
Osoba rejestrująca się przedkłada do wglądu pracownikowi powiatowego urzędu pracy dokonującemu rejestracji:
1)
dowód osobisty lub inny dokument tożsamości;
2)
dyplom, świadectwo ukończenia szkoły lub świadectwo szkolne albo zaświadczenie o ukończeniu kursu lub szkolenia;
3)
świadectwa pracy oraz inne dokumenty niezbędne do ustalenia jej uprawnień;
4)
dokument stwierdzający przeciwwskazania do wykonywania określonych prac, jeżeli taki dokument posiada.
2. 
Osoba niepełnosprawna, oprócz dokumentów, o których mowa w ust. 1, przedkłada dokument potwierdzający stopień niepełnosprawności.
3. 
Powiatowy urząd pracy może sporządzać kserokopie dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, oraz notatki z dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1, 4 i ust. 2, w zakresie niezbędnym do ustalenia uprawnień.
4. 
Rejestracji nie dokonuje się w przypadku nieprzedłożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1-3 i ust. 2, lub odmowy złożenia podpisu na karcie rejestracyjnej przez osobę rejestrującą się.
5. 
W szczególnie uzasadnionych przypadkach starosta może wyrazić zgodę na rejestrację osoby nieposiadającej kompletu dokumentów.