§ 7. - Rejestr zakładów opieki zdrowotnej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2004.169.1781

Akt utracił moc
Wersja od: 1 czerwca 2008 r.
§  7. 
1. 
Księgi rejestrowe stanowią zbiór danych objętych wpisem do rejestru.
2. 
Podstawę wydania decyzji administracyjnej o wpisie, odmowie lub skreśleniu z rejestru, z zastrzeżeniem art. 15 ustawy, stanowi wniosek o:
1)
wpis zakładu do rejestru;
2)
wpis zmian w rejestrze;
3)
wykreślenie zakładu z rejestru.
3. 
Wzór wniosku, o którym mowa w ust. 2, określa załącznik nr 1 do rozporządzenia.
4. 
Do wniosku dołącza się dokumenty stanowiące podstawę wpisu.
5. 
Wpis w rejestrze oznacza się numerem wynikającym z kolejności wpisów w obrębie księgi rejestrowej oraz zaopatruje w datę dokonania wpisu.
6. 
Dane wpisane w rejestrze nie mogą być z niego usunięte.