§ 7. - Rejestr zakładów opieki zdrowotnej.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2004.169.1781
Akt utracił moc Wersja od: 1 czerwca 2008 r.
§ 7.
1.
Księgi rejestrowe stanowią zbiór danych objętych wpisem do rejestru.2.
Podstawę wydania decyzji administracyjnej o wpisie, odmowie lub skreśleniu z rejestru, z zastrzeżeniem art. 15 ustawy, stanowi wniosek o:1)
wpis zakładu do rejestru;2)
wpis zmian w rejestrze;3)
wykreślenie zakładu z rejestru.3.
Wzór wniosku, o którym mowa w ust. 2, określa załącznik nr 1 do rozporządzenia.4.
Do wniosku dołącza się dokumenty stanowiące podstawę wpisu.5.
Wpis w rejestrze oznacza się numerem wynikającym z kolejności wpisów w obrębie księgi rejestrowej oraz zaopatruje w datę dokonania wpisu.6.
Dane wpisane w rejestrze nie mogą być z niego usunięte.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »