§ 13. - Rejestr zakładów opieki zdrowotnej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2004.169.1781

Akt utracił moc
Wersja od: 1 czerwca 2008 r.
§  13. 
1. 
Wnioski, o których mowa w § 10-12, oraz załączniki, o których mowa w § 10 ust. 2, składane są w formie dokumentów pisemnych.
2. 
Dane objęte wpisem do rejestru na podstawie wniosków, o których mowa w § 11 i 12, składający wniosek przekazuje również drogą elektroniczną do elektronicznej bazy danych rejestrowych.
3. 
Przekazanie danych, o których mowa w ust. 2, odbywa się za pośrednictwem systemu teleinformatycznego RZOZ z wykorzystaniem bezpiecznego połączenia internetowego oraz podpisu elektronicznego.
4.  11
 Organ rejestrowy rezygnuje z przyjmowania dokumentów w formie pisemnej w przypadku, gdy przekazanie danych, o których mowa w ust. 2, odbywa się na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. Nr 64, poz. 565 oraz z 2006 r. Nr 12, poz. 65 i Nr 73, poz. 501).
5. 
Administrator centralny zapewnia warunki techniczne umożliwiające:
1)
wykorzystanie systemu teleinformatycznego RZOZ w sposób, o którym mowa w ust. 3;
2)
nieodpłatne przydzielanie zakładom i utrzymanie skrzynki poczty elektronicznej do czasu wykreślenia z rejestru oraz wspomaganie procesu dystrybucji podpisów elektronicznych.
6. 
Adres skrzynki poczty elektronicznej, o której mowa w ust. 5, składa się z dwóch części:
1)
pierwsza część stanowi siedem cyfr księgi rejestrowej zakładu;
2)
druga część stanowi dopełnienie w brzmieniu: @zoz.org.pl.
11 § 13 ust. 4 zmieniony przez § 1 pkt 7 rozporządzenia z dnia 9 października 2007 r. (Dz.U.07.196.1424) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 listopada 2007 r.