§ 4. - Rejestr zakładów opieki zdrowotnej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2000.74.864

Akt utracił moc
Wersja od: 8 września 2000 r.
§  4.
1.
Wpisy w rejestrze, z zastrzeżeniem art. 15 ustawy, są dokonywane na podstawie wniosków o:
1)
wpis zakładu do rejestru,
2)
wpis zmian w rejestrze,
3)
wykreślenie zakładu z rejestru.
2.
Na każdym wniosku organ prowadzący rejestr odnotowuje w chwili złożenia wniosku numer wskazujący na kolejność, w jakiej został złożony.
3.
Do wniosków dołącza się dokumenty stanowiące podstawę wpisu.
4.
Każdy wpis w rejestrze oznacza się numerem wynikającym z kolejności wpisów w obrębie poszczególnych działów oraz zaopatruje w datę dokonania wpisu i numer wniosku, na podstawie którego został on dokonany.
5.
Dane wpisane w rejestrze nie mogą być z niego usunięte.