§ 8. - Rejestr wyborców.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2001.88.962

Akt utracił moc
Wersja od: 2 maja 2003 r.
§  8.
Urząd gminy, w której wyborca jest zameldowany na pobyt stały lub ostatnio był zameldowany na taki pobyt, w przypadku:
1)
zameldowania się wyborcy na pobyt stały na obszarze innej gminy - przesyła do urzędu tej gminy zawiadomienie, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do rozporządzenia, załączając do niego, będące w jego posiadaniu, zawiadomienia uzyskane w trybie art. 13 ust. 2 lub na podstawie art. 14 ustawy,
2)
zmiany danych, o których mowa w art. 11 ust. 4 ustawy, lub zgonu wyborcy, jeżeli wyborca został wpisany do rejestru wyborców w innej gminie - przesyła do urzędu tej gminy zawiadomienie według wzoru określonego w załączniku nr 5 do rozporządzenia; kartę dodatkową rejestru wyborców, dotyczącą zmarłego wyborcy, wyłącza się do odrębnego zbioru przejściowego i przechowuje przez okres 1 roku od daty wyłączenia,
3)
otrzymania zawiadomienia, o którym mowa w art. 14 ust. 1 ustawy, że wyborca wpisany do rejestru wyborców w innej gminie utracił prawo wybierania - przesyła kopię tego zawiadomienia do urzędu tej gminy, w celu skreślenia tej osoby z rejestru wyborców, stosując wzór określony w załączniku nr 6 do rozporządzenia.