Rejestr systemu zapasów interwencyjnych.
Dz.U.2014.1814
Akt utracił mocROZPORZĄDZENIE
MINISTRA GOSPODARKI 1
z dnia 8 grudnia 2014 r.
w sprawie rejestru systemu zapasów interwencyjnych
Przepisy ogólne
Przepisy ogólne
Rejestr producentów i handlowców
Rejestr producentów i handlowców
Rejestr zapasów interwencyjnych
Rejestr zapasów interwencyjnych
- w przypadku tworzenia zapasów obowiązkowych na podstawie art. 11 ust. 1 lub art. 11a ust. 5 i ust. 13 ustawy lub zapasów agencyjnych na podstawie art. 21d ust. 2 ustawy.
Rejestr zapasów specjalnych
Rejestr zapasów specjalnych
Wzory wniosków
Wzory wniosków
Przekazywanie informacji
Przekazywanie informacji
Przepis końcowy
Przepis końcowy
Załączniki do rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 8 grudnia 2014 r. (poz. 1814)
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
................................
(miejscowość, data)
WNIOSEK
o dokonanie wpisu lub dokonanie zmiany wpisu do rejestru systemu zapasów interwencyjnych
1. Imię, nazwisko i nazwa lub firma: ................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
2. Forma prawna: ..............................................................................................................................
(wraz z numerem KRS, o ile dotyczy spółki)
3. Numer identyfikacji podatkowej (NIP): .......................................................................................
4. Numer identyfikacyjny w krajowym rejestrze urzędowym podmiotów gospodarki
narodowej (REGON): ...................................................................................................................
5. Rodzaj, data i numer uzyskanej koncesji (o ile jest wymagana): .................................................
.......................................................................................................................................................
6. Numer PESEL osoby kierującej działalnością producenta lub handlowca lub numer
dokumentu tożsamości (w przypadku gdy nie posiada numeru PESEL)
.......................................................................................................................................................
7. Numer akcyzowy (o ile taki posiada): ..........................................................................................
.......................................................................................................................................................
8. Siedziba i adres producenta lub handlowca: .................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
(kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr budynku, nr lokalu, nr telefonu, nr faksu)
9. Adres zakładu głównego producenta lub handlowca: ..................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
(kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr budynku, nr lokalu, nr telefonu, nr faksu)
10. Adres do doręczeń1): .....................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
(kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr budynku, nr lokalu, nr telefonu, nr faksu, adres poczty elektronicznej)
______________________
1) Wypełnić wówczas, gdy adres jest inny niż siedziba producenta lub handlowca.
11. Adres do doręczeń osoby odpowiedzialnej za sporządzanie sprawozdań dotyczących
zapasów obowiązkowych ropy naftowej lub paliw: .....................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
(stanowisko, imię i nazwisko, kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr budynku, nr lokalu, nr telefonu, nr faksu, adres poczty elektronicznej)
12. Przedmiot wykonywanej działalności gospodarczej: ...................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
(wymienić przedmiot lub przedmioty działalności gospodarczej, stosownie do art. 2 pkt 18 i 19 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz zasadach postępowania w sytuacjach zagrożenia
bezpieczeństwa paliwowego państwa i zakłóceń na rynku naftowym - Dz. U. z 2014 r. poz. 1695)
13. Data rozpoczęcia działalności gospodarczej: ...............................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
(wpisać planowaną datę rozpoczęcia produkcji lub przywozu ropy naftowej lub paliw objętych obowiązkiem
tworzenia zapasów obowiązkowych ropy naftowej lub paliw)
14. Dane dotyczące ilości przywozu ropy naftowej oraz produkcji i przywozu paliw, a także
struktury produkcji i przywozu paliw wraz z podaniem kodów CN, o których mowa
w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie szczegółowego
wykazu surowców oraz produktów naftowych objętych systemem zapasów
interwencyjnych oraz wykazu paliw stanowiących podstawę do wyliczenia opłaty
zapasowej (Dz. U. poz. 1806):
Produkt/Surowiec | Kod CN | Ilość |
15. Dane o ilości, rodzaju i gatunku paliw oraz ilości ropy naftowej przewidywanych
do utworzenia i utrzymywania w danym roku kalendarzowym w ramach zapasów
obowiązkowych ropy naftowej lub paliw, wraz podaniem kodów CN, o których mowa
w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie szczegółowego
wykazu surowców oraz produktów naftowych objętych systemem zapasów
interwencyjnych oraz wykazu paliw stanowiących podstawę do wyliczenia opłaty
zapasowej:
Produkt/Surowiec | Kod CN | Ilość |
16. Miejsce magazynowania zapasów lub planowanego miejsca magazynowania tych zapasów:
...................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................
(pełna nazwa firmy, kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr budynku, nr lokalu, nr telefonu, nr faksu,
miejsce lub miejsca magazynowania zapasów oraz tytuł prawny do powierzchni magazynowej: własność, dzierżawa, wynajem,
usługa magazynowania, usługa biletowa)
................................................................................................
(podpis i pieczęć osoby lub osób uprawnionych do reprezentacji2))
______________________
2) W przypadku wniosku przekazanego drogą elektroniczną bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany za
pomocą kwalifikowanego certyfikatu.
ZAŁĄCZNIK Nr 2
................................
(miejscowość, data)
WNIOSEK
o wykreślenie z rejestru systemu zapasów interwencyjnych
1. Imię, nazwisko i nazwa lub firma: ............................................................................................
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
2. Forma prawna: ...........................................................................................................................
(wraz z numerem KRS w przypadku spółki)
3. Numer identyfikacji podatkowej (NIP): ...................................................................................
4. Numer identyfikacyjny w krajowym rejestrze urzędowym podmiotów gospodarki
narodowej (REGON): ................................................................................................................
5. Numer nadany przez organ prowadzący rejestr: .......................................................................
6. Siedziba i adres producenta lub handlowca: .............................................................................
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
(kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr budynku, nr lokalu, nr telefonu, nr faksu)
7. Adres do doręczeń: ....................................................................................................................
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
(kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr budynku, nr lokalu, nr telefonu, nr faksu, adres poczty elektronicznej)
Wnoszę o:
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
Uzasadnienie:
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
Załączniki1):
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
.............................................................................
(podpis i pieczęć osoby lub osób uprawnionych do reprezentacji2))
_________________________
1) Zgodnie z art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu
ziemnego oraz zasadach postępowania w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa paliwowego państwa i zakłóceń
na rynku naftowym (Dz. U. z 2014 r. poz. 1695) do wniosku należy dołączyć dokumenty lub inne dowody
potwierdzające okoliczności uzasadniające wykreślenie wpisu z rejestru.
2) W przypadku wniosku przekazanego drogą elektroniczną bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany za
pomocą kwalifikowanego certyfikatu.
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »