§ 7. - Rejestr spółdzielni.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1934.57.504

Akt utracił moc
Wersja od: 30 czerwca 1934 r.
§  7.
Rejestr spółdzielni składa się z 9 rubryk (wzór).

Do poszczególnych rubryk wpisuje się następujące dane:

1)
do pierwszej - numer kolejny wpisów;
2)
do drugiej - firmę, siedzibę, oznaczenie rodzaju i zakresu odpowiedzialności członków oraz wzmiankę o oddziałach, a przy wpisie, dotyczącym oddziału, również wzmiankę o zakładzie głównym;
3)
do trzeciej - przedmiot przedsiębiorstwa oraz ograniczenia, dotyczące zawierania umów z nieczłonkami, jeżeli statut je przewiduje;
4)
do czwartej - wysokość udziału, wpłat na udział oraz czas ich dokonywania;
5)
do piątej - imiona i nazwiska członków zarządu, zastępców i likwidatorów; imię i nazwisko zarządcy masy upadłości; imię i nazwisko nadzorcy sądowego lub zarządcy z ramienia wierzycieli oraz zarządcy ugodowego i tych osób, które zostały upoważnione do wykonywania poszczególnych czynności, związanych z prowadzeniem przedsiębiorstwa;
6)
do szóstej -
a)
czas trwania spółdzielni, jeżeli jest ograniczony;
b)
pismo przeznaczone do ogłoszeń;
c)
rok obrachunkowy, jeżeli różni się od roku kalendarzowego;
d)
liczbę członków zarządu lub likwidatorów oraz sposób reprezentowania przez nich spółdzielni;
e)
ograniczenie uprawnień zarządu;
f)
postanowienia o zastępcach;
g)
przepisy o likwidacji,

przyczem wpisy w tej rubryce powinny być oznaczone właściwemi literami;

7)
do siódmej - rozwiązanie (likwidacje), uchwałę o przywróceniu działalności (art. 75 ustęp 3), połączenie spółdzielni, upadłość, odroczenie wypłat, postępowanie układowe (ugodowe);
8)
do ósmej - numer akt rejestrowych i stronicę, na której znajduje się postanowienie sędziego, datę wpisu i podpis sekretarza;
9)
do dziewiątej - uwagi.