§ 9. - Rejestr podmiotów wykluczonych z możliwości otrzymania środków przeznaczonych na realizację programów finansowanych z udziałem środków europejskich.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2022.647 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 21 marca 2022 r.
§  9. 
1. 
W celu zapewnienia zgodności zawartych w rejestrze informacji o podmiotach wykluczonych z aktualnym stanem faktycznym i prawnym, niezwłocznie po otrzymaniu wniosku właściwej instytucji o dokonanie zmiany w rejestrze, zmiana jest dokonywana.
2. 
Zmiana w rejestrze może polegać także na usunięciu wpisu.
3. 
Jeżeli właściwa instytucja poweźmie wiadomość o zmianie informacji o podmiocie wykluczonym, o których mowa w § 6 ust. 1, jest obowiązana niezwłocznie złożyć wniosek, o którym mowa w ust. 1.
4. 
Wniosek, o którym mowa w ust. 1, jest składany w formie uzupełnionego zgłoszenia, ze wskazaniem, które pola formularza zawierają zmienione dane. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wskazania tego nie dokonuje się.
5. 
Do wniosku, o którym mowa w ust. 1, stosuje się § 3 ust. 6.
6. 
Wpis do rejestru jest usuwany z urzędu, niezwłocznie po upływie okresu wykluczenia.
7. 
Podmiot wykluczony oraz właściwa instytucja są powiadamiane o zmianach w rejestrze, w tym o usunięciu wpisu z rejestru.
8. 
Powiadomienie sporządza się w terminie 14 dni od dnia dokonania zmiany w rejestrze.