§ 6. - Rejestr podmiotów wykluczonych z możliwości otrzymania środków przeznaczonych na realizację programów finansowanych z udziałem środków europejskich.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2022.647 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 21 marca 2022 r.
§  6. 
1. 
Rejestr zawiera następujące informacje:
1)
w przypadku osób fizycznych:
a)
imię i nazwisko,
b)
adres zamieszkania lub adres stałego miejsca wykonywania działalności gospodarczej,
c)
identyfikator podatkowy;
2)
w przypadku osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej:
a)
firmę (nazwę) i formę prawną,
b)
siedzibę i adres,
c)
identyfikator podatkowy;
3)
dane o okolicznościach wykluczenia:
a)
informację o dniu rozpoczęcia okresu wykluczenia,
b)
informację o dniu dokonania zwrotu środków przez beneficjenta,
c)
wskazanie przyczyny wykluczenia, o której mowa w art. 207 ust. 4 ustawy,
d)
określenie podstawy prawnej rozpoczęcia okresu wykluczenia, o której mowa w art. 207 ust. 5 i 6 ustawy,
e)
dane właściwej instytucji, która przekazała informacje o wykluczeniu, dokonała stwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 207 ust. 4 pkt 1, 3 lub 4 ustawy, lub wydała decyzję, o której mowa w art. 207 ust. 9 ustawy;
4)
dane o projekcie lub operacji:
a)
nazwę programu operacyjnego, mechanizmu finansowego lub programu współpracy,
b)
nazwę osi priorytetowej lub priorytetu i obszaru,
c)
nazwę projektu lub operacji lub numer wniosku,
d)
numer decyzji, o której mowa w art. 207 ust. 9 ustawy, jeżeli został nadany, datę jej wydania i oznaczenie organu wydającego albo informację o jej niewydaniu.
2. 
Jeżeli właściwa instytucja dokonująca zgłoszenia nie posiada w chwili dokonywania zgłoszenia informacji, o których mowa w ust. 1 pkt 3 lit. b, zgłasza je niezwłocznie po ich uzyskaniu, w sposób, o którym mowa w § 3 ust. 6.