§ 6. - Rejestr podmiotów wykluczonych z możliwości otrzymania środków przeznaczonych na realizację programów finansowanych z udziałem środków europejskich.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2017.1078 t.j.

Akt utracił moc
Wersja od: 2 czerwca 2017 r.
§  6. 
1. 
Rejestr zawiera następujące informacje:
1)
w przypadku osób fizycznych:
a)
imię i nazwisko,
b)
adres zamieszkania,
c)
identyfikator podatkowy;
2)
w przypadku osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej:
a)
nazwę i formę prawną,
b)
adres siedziby,
c)
identyfikator podatkowy;
3)
dane o okolicznościach wykluczenia, w tym:
a)
informację o dniu rozpoczęcia okresu wykluczenia,
b)
informację o dniu dokonania zwrotu środków przez beneficjenta,
c)
(uchylona),
d)
wskazanie przyczyny wykluczenia, o której mowa w art. 207 ust. 4 ustawy,
e)
określenie podstawy prawnej rozpoczęcia okresu wykluczenia, o której mowa w art. 207 ust. 5 i 6 ustawy,
f)
dane właściwej instytucji, która przekazała informacje o wykluczeniu, dokonała stwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 207 ust. 4 pkt 1 i 4 ustawy, lub wydała decyzję, o której mowa w art. 207 ust. 9 ustawy;
4)
dane o projekcie lub operacji, w tym nazwę programu operacyjnego, osi priorytetowej, działania, poddziałania i nazwę projektu lub operacji lub numer wniosku, natomiast dla projektów finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 3 pkt 2 i 5c ustawy, nazwę mechanizmu finansowego lub programu współpracy, priorytetu i obszaru oraz nazwę projektu lub numer wniosku.
2. 
Jeżeli właściwa instytucja dokonująca zgłoszenia nie posiada w chwili dokonywania zgłoszenia informacji, o których mowa w ust. 1 pkt 3 lit. b, zgłasza je niezwłocznie po ich uzyskaniu, w sposób, o którym mowa w § 3 ust. 6.