Zbiór dokumentów, o którym mowa w § 2 pkt 2, prowadzi się dla każdego obszaru górniczego.
2.
W zbiorze dokumentów przechowuje się dokumenty stanowiące podstawę dokonania wpisu do księgi rejestrowej:
1)
koncesję i decyzję zmieniającą koncesję, jeżeli została wydana;
2)
mapę obszaru górniczego i terenu górniczego;
3)
kopię decyzji o zatwierdzeniu lub kopię zawiadomienia o przyjęciu dokumentacji geologicznej złoża kopaliny, a w przypadku podziemnego bezzbiornikowego magazynowania substancji oraz podziemnego składowania odpadów - kopię decyzji o zatwierdzeniu dokumentacji hydrogeologicznej i geologiczno-inżynierskiej;
4)
inne dokumenty związane z czynnościami rejestrowymi.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .