Wpis do rejestru agencji zatrudnienia, zwanego dalej "rejestrem", jest dokonywany w formie elektronicznej w księdze rejestrowej, odpowiednio w jednym z czterech działów dotyczących:
1)
dział pierwszy - agencji pośrednictwa pracy:
a)
rozdział a - w zakresie pośrednictwa pracy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
b)
rozdział b - w zakresie pośrednictwa do pracy za granicą u pracodawców zagranicznych obywateli polskich;
2)
dział drugi - agencji doradztwa personalnego;
3)
dział trzeci - agencji pracy tymczasowej;
4)
dział czwarty - agencji poradnictwa zawodowego.
2.
Dane wpisane w rejestrze nie są z niego usuwane.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .