§ 3. - Ramowy program szkolenia kandydatów na ekspertów wchodzących w skład komisji egzaminacyjnych i kwalifikacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień zawodowy, sposób prowadzenia listy ekspertów oraz tryb wpisywania i skreślania ekspertów z listy.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2005.104.873

Akt utracił moc
Wersja od: 14 czerwca 2005 r.
§  3.
1.
Wpis na listę ekspertów następuje na podstawie wniosku złożonego przez zainteresowaną osobę.
2.
Wniosek powinien zawierać następujące dane:
1)
imię (imiona) i nazwisko;
2)
miejsce pracy i zajmowane stanowisko;
3)
adres zamieszkania;
4)
adres do korespondencji;
5)
numer telefonu;
6)
adres poczty elektronicznej.
3.
Do wniosku należy dołączyć:
1)
poświadczone kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe;
2)
poświadczoną kopię aktu nadania stopnia nauczyciela dyplomowanego;
3)
poświadczone kopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy, o którym mowa w art. 9g ust. 11a pkt 3 i 4 ustawy;
4)
zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia dla kandydatów na ekspertów;
5)
poświadczone kopie dokumentów potwierdzających spełnienie jednego z warunków, o których mowa w art. 9g ust. 11a pkt 5 ustawy;
6)
oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 10 ust. 5 pkt 1-4 ustawy;
7)
oświadczenie o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 9g ust. 11a pkt 7 ustawy;
8)
rekomendację lub opinię, o której mowa w art. 9g ust. 11a pkt 8 ustawy;
9)
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271 oraz z 2004 r. Nr 25, poz. 219 i Nr 33, poz. 285).
4.
Wniosek składa się do ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania.