Art. 47d. - [Lokowanie produktu i sponsorowanie audycji] - Radiofonia i telewizja.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2022.1722 t.j.
Akt obowiązujący
Wersja od: 26 stycznia 2024 r.
Art. 47d. [Lokowanie produktu i sponsorowanie audycji]
Lokowanie produktu w audycjach i sponsorowanie audycji udostępnianych w ramach audiowizualnej usługi medialnej na żądanie nie może naruszać samodzielności i niezależności redakcyjnej podmiotu dostarczającego audiowizualną usługę medialną na żądanie, w szczególności poprzez wpływ na treść lub miejsce audycji w katalogu, oraz nie zwalnia tego podmiotu od odpowiedzialności za treść audycji.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .