Dokumentami, które stanowią podstawę do ustalenia i wypłaty:
1)
rekompensaty są:
a)
wniosek, o którym mowa w art. 26a ust. 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,
b)
protokół powypadkowy,
c)
zaświadczenie lekarskie lub dokumentacja medyczna potwierdzająca okres niezdolności do pracy lub ich kopie poświadczone za zgodność z oryginałem, przedłożone przez wnioskodawcę,
d)
protokół zespołu zatwierdzony przez właściwy podmiot;
2)
wyrównania są:
a)
wniosek, o którym mowa w art. 26a ust. 5 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,
b)
dokumenty wymienione w pkt 1 lit. b-d,
c)
zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych albo Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o wysokości wypłaconego zasiłku chorobowego albo świadczenia rehabilitacyjnego lub zaświadczenie pracodawcy o wysokości utraconego wynagrodzenia za okres niezdolności do pracy.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .