Przydział i opróżnianie lokali mieszkalnych i kwater tymczasowych przez funkcjonariuszy Służby Więziennej.
Dz.U.2021.23 t.j.
Akt obowiązującyROZPORZĄDZENIE
MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI
z dnia 14 lipca 2010 r.
w sprawie przydziału i opróżniania lokali mieszkalnych i kwater tymczasowych przez funkcjonariuszy Służby Więziennej
ZAŁĄCZNIK
....................................................................................................................................................................
(stopień, imię i nazwisko, imię ojca)
....................................................................................................................................................................
(stanowisko służbowe i stopień służbowy)
....................................................................................................................................................................
(data przeniesienia z urzędu do pełnienia służby w innej miejscowości/delegowania do pełnienia służby)
....................................................................................................................................................................
(jednostka organizacyjna Służby Więziennej)
........................................................
(data przyjęcia do służby)
Do
...................................................
...................................................
WNIOSEK O PRZYDZIAŁ LOKALU MIESZKALNEGO / KWATERY TYMCZASOWEJ*)
1. Proszę o przydzielenie lokalu mieszkalnego / kwatery tymczasowej*):
....................................................................................................................................................................
z uwzględnieniem prawa do zamieszkania następujących osób:
1) .............................................................................................................................................................,
2) .............................................................................................................................................................,
3) .............................................................................................................................................................,
4) ............................................................................................................................................................ .
2. Dane o zajmowanym lokalu mieszkalnym:
1) przez wnioskodawcę:
adres lokalu: ...........................................................................................................................................,
tytuł prawny do lokalu (domu) posiada .................................................................................................,
pozostałe osoby zamieszkałe w lokalu: .................................................................................................,
(imię, nazwisko, stopień pokrewieństwa)
mieszkanie (dom) jest: w dyspozycji jednostki organizacyjnej SW, komunalne, spółdzielcze (lokatorskie,
własnościowe), stanowiące odrębną nieruchomość, inne*) (podać jakie) ...................................................
.................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................;
2) przez małżonka:
adres lokalu: ...........................................................................................................................................,
tytuł prawny do lokalu (domu) posiada .................................................................................................,
mieszkanie (dom) jest: w dyspozycji jednostki organizacyjnej SW, komunalne, spółdzielcze (lokatorskie,
własnościowe), stanowiące odrębną nieruchomość, inne*) (podać jakie) ...................................................
............................................................................................................................................................... .
3. Do jakich innych lokali mieszkalnych (domów) wnioskodawca lub małżonek posiada tytuł prawny? .......
.................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................
4. Czy wnioskodawca lub małżonek posiadał tytuł prawny do lokalu mieszkalnego (domu), który następnie
utracił lub którego się zrzekł? ...................................................................................................................
.................................................................................................................................................................
5. Czy wnioskodawca otrzymał pomoc finansową na uzyskanie lokalu mieszkalnego (jeżeli tak, to w jakiej
jednostce organizacyjnej SW, kiedy i w jakiej wysokości)? ..................................................................
.................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................
6. Informacje dodatkowe (podać dodatkowe dane istotne dla sprawy, niewymienione wyżej):
.................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................
7. Uzasadnienie wniosku:
.................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................
........................................................
(podpis wnioskodawcy)
Adnotacje komórki kadrowej:
Pan(i) ....................................................., funkcjonariusz w służbie stałej/przygotowawczej*) mianowany(a)
dnia .........................................., pełniący(a) służbę w ..................................................................., zajmujący(a)
stanowisko przewidziane etatem dla .............................................., decyzją nr ............ z dnia ..........................
został(a) delegowany(a)/przeniesiony(a)*) do ............................................. na okres od ....................................
do ................................... .
........................................................
(data i podpis)
_________________
*) Niepotrzebne skreślić.
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »